.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"شمال آرت" عضو جديد خانواده رسانه هاي مجازي مازندران
شمال نيوز ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای برادر سعيدي ا
"شمال آرت" عضو جديد خانواده رسانه هاي مجازي مازندران

شمال نيوز : همزمان با گراميداشت روز خبرنگار، پايگاه خبري و تحليلي رويدادهاي فرهنگي و هنري شمال ايران تحت عنوان "شمال آرت" راه اندازي شد.

مدير اين پايگاه خبري،عليرضا سعيدي كياسري روزنامه نگار و نويسنده نام آشناي ساروي است كه سابقه بيست سال فعاليت در عرصه مطبوعات و رسانه هاي مجازي استان و كشور را در كارنامه اش دارد.
بنابر گفته سعيدي كياسري "شمال آرت" بعنوان يك پايگاه خبري مستقل در فضاي مجازي، با رويكردي تخصصي به انعكاس اخبار و تحليل رويدادهاي فرهنگي و هنري استانهاي مازندران،گيلان و گلستان مي پردازد و قصد ورود به حوزه هاي سياسي، اجتماعي ، اقتصادي و ورزشي را ندارد.

مدير پايگاه خبري "شمال آرت" در خصوص ضرورت راه اندازي اين سايت اظهار داشت: خلاءپايگاه خبري ويژه رويدادهاي فرهنگي و هنري شمال كشور به شدت احساس مي شد تا به انعكاس اخبار و تحليل رويدادهاي اين حوزه بپردازد.

اين روزنامه نگار خاطرنشان كرد: دغدغه اهالي فرهنگ و هنر براي داشتن تريبوني كه با آن بتوانند حرف دلشان را در زمينه هاي تخصصي و صنفي به جامعه و مسئولين انعكاس دهند يكي دلائل عمده طراحي و راه اندازي سايت شمال آرت بود.

شمال نيوز پيوستن اين پايگاه فرهنگي و هنري به جمع رسانه ها مجازي استان تبريك مي گويد.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بابک شمس ناتری 19 مرداد 1391
سلام،جای خالی یک پایگاه فرهنگی و هنری در استان خالی بود،درود و تبریک خدمت جناب کیاسری و جامعه فرهنگی و هنری مازندران، امیدواریم که در راستای اعتلای فرهنگ و هنر گامهای موثری برداشته شود.بابک شمس ناتری
سید سعیداندیکلایی 24 مرداد 1391
سلام جناب آقای سعیدی کیاسری.امیدوارم حالتون خوب باشه و رجای واثق دارم با توجه به سوتبق درخشان جنابعالی در عرصه فرهنگ و هنر و رسانه ژایگاه خبری شما از برترین و پر بیننده ترین پایگاه خبری خواهد بود. مشتاق دیدار و ارادتمتد شما سید سعید اندیکلایی از دوستان قدیم در ارشاد شهرستان بابلسر و سابق در ارشاد استان !

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.